Gmzkyr ozlemikka öncelikle geçmiş olsun . Bizde annannem için bulduk başka şehirden de kızılaya isimle verilebilir dediler hatta kan grubu farketmez dediler bu bilgiyi netleştirip posta eklerseniz daha fazla ihtimal olur
ikibebiss ozlemikka çok geçmiş olsun yaa çok üzüldüm Allah yardım etsin 🤲 akrabanızın durumu nasıl umarım iyidir 🙏
ozlemikka Simaykck ikibebiss S_ozlem Sema345 çok sağ olun durumu toparlamaya başladı çok şükür diyalizden ayrıldı , gözleri yavaş yavaş görmeye baslamis. Kan için şuan bir arayış yok 🙏
S_ozlem Allah acil sifalar versin, ben de gebelik zehirlenmesi ile acil doguma alindim 9 aylıkken, sukur ikimizde iyiyiz. Cok üzüldüm akrabanizin durumuna. Benim kanimda uyuyor hangi sehirdesiniz acaba