Minikanne15 2 uyku cok geliyor şu sıralar, 1 er saat uyuyorlar ama 2. uyku geçe kalırss, akşam geç uyuyorlar çok zor oluyor o zaman. çünkü zaten kaçta yatarsa yatsınlar mac 7.30 da kalkıyorlar. tek uykuya düşmeyi çok istiyorum ama bu dayanamazlar da. bu ikilem zormuş bayağı