Asmininannesi20 sizi en iyi ben anlayabilirim, 3 hafta önce 26+5 olarak doğum yaptim ama 3 hafta gerilik vardi 23 haftaya denk geliyor gelisimi 640 gr dogdu, sonra 560 a dustu odem gidince, yukse riskli gebelik zehirlenmesi yasadim, koskoca bilkent sehir hastanesinin koskoca yogunbakiminin en minik bebegi benim kızım, doktor umutsuz ama ben inanıyorum kızım cok guzel savasiyor, mutlaka sutunuzu sagip yollayin , rabbim yardimciniz olsun