Kızım 3.5 yaşında geçen hafta kızımı anaokuluna yazdırdım öğretmenimiz yok diye bugün başladık pazartesi salı günü alıştırma süreci olduğu için 2 gün 11 de gidip 12 de geleceğiz neyse bugün gittik kızım bensiz annem ablam hariç kimsede durmuyor okula gittik öğretmenine sarıldı sınıfa geçti 1 saat sonra çıktı öğretmeni bana teslim ederken kızım başladı anlatmaya arkadaş edindim anne öğretmenimi çok sevdim diye🥰 Ondan çok ben heyecanlıydım zaten elim ayağın titriyordu çok şükür ki iyi geçti ilk günümüz🙏🏻 Sizlerin nasıl geçti zorlandınız mı??