sebnem Kızlar eltim hamile ve ağız yarası aft var çok fazla oluyor ve canı yanıyor en son doktor karadut şurubu iyi gelir dedi ama yemek bile yiyemiyor zar zor başka ne iyi gelebilir gerçekten yaşayıp çözüm bulan var mı üzülüyorum onu öyle görünce :(
TZA sebnem kesinlikle bi şekilde yemeli kara dut çok iyi geliyor karbonat sürebilir yakar biraz ama yapcak bir şey yok . İyileşir inşallah
sebnem TZA hiç yemiyor değil daha yeni zaten bebek beslenme aşamasında değil ama çok zorlanıyor bu şekilde olupta acaba daha kısa sürede sonuç alan var mı 1 hafta olcak karadut şurubu o kadar etkili olmadı sanki
TZA sebnem annem bize karbonat sürdürürdü aft üstüne birde tuzlu suyla gargara olabilir başkada bi fikrim yok açıkçası hatta dün daha kara dut pekmezi yedim 2 kaşık boğazım hafif acıyor iyi geldi
sebnem Zeykemk26 Allah yardımcınız olsun valla kötü bi hastalık buda doktorlar nedenini bulamamış olduğunu bu yaranın bile