Kızlar yardım edin delirecem artık. Bebeğim 33 günlük her emzirme sonrası daha kucağımdayken fıskırır tarza kusuyor bazen burnundan bile atıyor. Sonrasında da midesini bulandırıyor tekrar kusmaya devam ediyor. Doktor normal dedi ama bence normal değil basına gelen var mı ?