Kızlar 13 ay önce epidural sezaryen doğum yaptım. Doğumdan yaklaşık 2-3 ay sonra sırt ağrılarım başladı. 10 gün önceye kadar kızım benimle yatıyor rahat uyuyamıyorum diye ağrıdığını düşünüyordum, ama yatağını ayırdık ve 10 gündür hiç değilse hafiflemesini beklediğim ağrılarım da asla azalma olmadı. Doktora gidicem ama hangi bölüme gideceğimi bilemiyorum. Var mı benim gibi geçmeyen sırt ağrıları yaşayan gerçekten dayanamıyorum artık ağrı da değil bıçak saplıyorlar sanki kemiklerime. Kaburgalarıma vuruyor agrışar nefes alamayacak seviyeye geliyorum.