Deletedmom_79 Miran1306 un bi şekilde topaklanıyo ya acılaşıyor.Vakit varsa buzluk kurabiye ve poğaça tariflerine bakıp haxırlayıp hemen atarsanız un da çöp olmamış olur
Mmdr Miran1306 tadı değişiyor tarihini bilmemde ben köy unu getiriyorum bazen kayinvalidemden sorar bitirdinmi diye yok deyince çok bekletme tadı acır derdi bozuk görünmese bile tadı aciyabiliyor gercekden