4buçuk aylık şuan doğumdan sonra çok güzel kilo vermiştim ama şu 1-2 aydır yine kilo aldım vücudumun bir kaç yerinde doğum sonrası azda olsa çatlaklarım selülitlerim oluştu bir yandan uykusuzluk bebeğim geceleri 2saatte bir uyanıyor mama içmek için memede emiyordu 2gündür meme reddi yaşıyoruz kendime hiç vakit ayıramıyorum kendime bakamıyorum eşimin karşısına hep paspal bir halde çıktığımı düşüyorum eşim birşey demiyor gayet iyisin benim gözümde dert etme ama ben kendimi iyi hissetmiyorum fikirlerinize ihtiyacım var doğum sonrası aldığınız kiloları nasl kilo verdiniz neler yaptınız kendinize nasıl vakit ayırıyorsunuz kendinize bakım olarak neler yapıyorsunuz fikirlerinizi merak ediyorum ☺️