Nisanda esentepede yaptım doktor doktor değişiyor ben 10500 ödedim arkadaşım temmuzda başka bi doktorda 12500 ödedi çok araştırdım pembemavi jilet falan asla parasından değil ama Esentepe çok temiz çok ilgileniyorlar falan çok memnun kaldık bi kaç yakınımız daha orda doğum yaptı