GunesSila 1 sonra ek gıdaya başlıyoruz doktorumuz 5,5 aylıkken dedi. Sırf mama alıyoruz. Çok heyecanlıyım inşallah iştahlı olur🙈🙈😁 ilk sebzelerden tadım yapacağız sanırım