Canım ben on gün önce doktora gittim Yenibosna StarCity avm yanı hemen clinixexpert var dokuz gün önce cihanşir adansoy cerraha gömülü yirmilik diş ameliyatı oldum dikişlerim ve şu an hala ağzımda dikişlerim var çok memnun kaldım 2000 tl ödedik ama benim cerrah olduğu için mükemmel eli hafif o kadar çok videolar izledim 1 saat sürdü 2 saat sürdü 45 dakika sürdü dişimi paramparça yaptılar çok sancılı süreç geçti ve sonrasında çok ağrım var diye 1 bir sürü videolar izledim ve çok korkarak gittim 7 Dk da gömülü dişimi aldı ve dikiş attı sonrasında iğne yaptı ağrı şişlik olmasın diye ben şok sonrasında hiç ağrım olmadı arada korkup verdiği ilaçları içtim sana 100 de 100 tavsiye ederim mükemmel bir hastane ve doktor bu arada doktor olarak da istersen Alper bey var diş doktoru o cerrahlık dedi yandaki cerraha yönlendirdi ikisi de çok çok iyi bana dua edersin git canım …. Bir ay sonra da sağ dakini aldırcam aynı cerraha sonra da Alper beye gidip çürüklerimi temizleteceğim ve hastane beni servisleri ile evden aldı eve Bıraktı tek kişilik servis Bu arada