2 aylik bebeğimin sol gözünden devamlı yaş akiyor, kızarıklık var ve çok az çapaklanma var. Doktora götürdük arpacık gibi bir şey var dedi görünürde bir şey yok ama tobramisin diye bir damla verdi. Enfeksiyon için kullanılıyormuş daha önce böyle bir antibiyotikli damla kullannan oldu mu? Recetesinde 1 yaş altina uygulamanin guvenirligi ölçülmemiş olduğu yazıyor hiç kullanmak istemiyorum günde 4 damla, ne yapsam bilemiyorum