Sulee_ 1 Ekim’de kızım 2 yaşına girecek geçen sene resimli pasta yaptırmıştım tatbakda çok güzeldi tadı begenmistik bu senede ayni yere yaptiricam ama degisiklik olsun istedim katalogda rakamli ve harfli pastalar gordum acaba yaptıran varmı nasıldır