Arkadaşlar 16 günlük bebeğim var. 2 gündür çok rahatsız. Uykusunda bile sürekli ıkınmaya çalışıyor. Besledikten sonra ağızdan gazı çıkıyor. Sürekli masaj yapıyorum poposundan da çıkarıyor. Ama sürekli gazı var gibi davranıyor. Karnı çok şiş. Kakas ishal gibi. Burnu temiz ama tkank gibi ses çkaryor. Hemen yatırmamama rağmen yne de bir miktar çkaryor sutu. Acaba sut alerjisi mi? Çnku gaz hep var rahat uyuyamyor çpcuk