Sumeyye2341 Merhaba kızlar bebeğim 2 aylık olacak biberona alışmıştı hiç emmemişti yeni emmeye başladı ama göğüsümü çok sıkıyor çok ağrı ve sızlama oluyor ağlama raddesine gelecek kadar daha önce yaşayan var mı ne yapmam gerek nasıl geçer?
Babymom13 Sumeyye2341 ben 3 haftalık anneyim aynı şeyleri yaşıyorum göğüslerim çok hassas şu an. Emzirirken çok zorlanıyorum. Gümüş kapak kullanıyorum. Lansinoh krem kullanıyorum. Fito krem kullanıyorum. Sürünce biraz rahatlıyor