Grupyildizi Dizim agriyor die ortopediye gittim emar cekldim sonuclarimda ödem ve meniskus yaziyor kime sorsam annemde var diyor ben daha 33 yasindayim bu yasta olmasi cok garip degil mi ve 52 kilotum oyle kilomda yok daha simdiden diz agrisi cekiyorum
Marianne Grupyildizi normal. 28 yaşımda iki dizden oldum, aşırı hareketli yada aşırı hareketsiz yaşam sürüdüryorsanız da oluyor. Ben 8 saat masa başı çalıştığım dönemde olmuştu.
durukusunannesi_ Grupyildizi 28 yaşındaki görümcemde de var çok koşturmalı bir hayatı var ondan oldu sanırım ve o da 50 kg yok kg ile ilgili değil
Bibebek_ Grupyildizi 17 yaşından beri var benim. O dönem dövüş sanatları okul iş tekrar part time iş en son ev derken günüm böyle geçiyordu 🙄 Şuan da çocuk ev derken pasiflikten dolayı ayrı bi ağrım oluyor