Merhabalar artık delirmek üzereyim ne yapabilirim sormak istedim. 15 aylık oğlum var gece 2 de felan anca uyutabiliyoruz oda zorla gece geç uyuduğu için sabahta 10 yada 11 de kalkıyor gündüz 1 kere uyuyor 1 de uyuyup 3 de kalkıyor ama gece bir türlü uyutamıyoruz artık ne yapacağımı şaşırdım. Bu arada sabah erken kaldır gece erken uyur demeyin onuda denedim sabah erken uyandırdım ama sonuç yine aynı gece olunca uyumak istemiyor fikirlerinizi yazarsanız çok mutlu olurum ☺️