Ecetrn Kızlar kusursuz geçen bir günün gecesi çok kötü geçiyor.mesela parka gidip koştırduğu, akşam çok güzel yemeğini yediği, duş aldığı, oyun oynadığı gece çığlık kıyamet uyanabiliyor sebebi ne olabilir bu aylarda normal mi
Ecetrn bisenakillisinzaten çok teşekkür ederim evet yorgun yatıyor ama bazen, ama her gece uyanması normal mi