Doga0812 Kızlar 48 saat içinde açıldıktan sonra tüketin diyor ben ayın 8 inde kullandım dün aksamda buzluklara kaldirdim .Sorun olurmu
Birbebetoannesi Doga0812 Aslında kuzu kemiği alıp kendiniz kaynatsanız çok daha iyi olur, babam kasap bir yemek kaşığı buz dolabı poşetlerine koydurdu yemek, çorba ekliyordum
Irmakmelegim Doga0812 hiç e bebekten almadım o yüzden bilemedim ama genlde kızıma kuzu incik kemik alırım kaynatirim onlari buz poşetlerini koyarım corbalarina koyarım buzluktan çıkartıp 25 ayligiz