Bebeğim 6 aylık gündüz 3 uyku yapıyor sabah 6 30 7 gibi kalkıyor bugün ise 7 de kalktı 8 de tekrar uyuttum yarımsaat uyudu uyandı sonra 11 de tekrar yatırdım hala uyuyor 3 buçuk saat oldu kalkması gerekmezmi ? Bu arada uykusu gelince yatırıyorum hep zorla uyutmuyorum