bebitonunannesi_ Gkce09 bilmiyorum 15 aylık daha emziriyorum 3 yaşına kadar da emzirmeyi düşünüyorum 🤭 😂,o vakit geldiğinde kolaylıkla keserim diyorum ya
Gkce09 bebitonunannesi_ valla yaş ilerledikçe daha da bağımlı oluyorlar benimki resmen bağımlı 2 yaşında kesmeyi düşünüyorum 2 yaşına da az kaldı 😂