Merhaba oğlum şuan 20aylik 18ay kontrolünde 13.800du 93cmde boyu var, baba tarafı kalipli baya maşallah. Şimdi ben kg u baz alarak 3 4 yaş eşofman altları ve bluzlqr aldım uzun kol kış için bluzlqarda sıkıntı yok b kat kol katılıyorum ama, eşofman altları çok uzun geldi göbek kismindan tam ama. 104cm e kadar diyor. Şimdi ben bunları iade etsem m etmesem m karar veremedim. 2 yaşına ocakta girecek ankaradayiz nisana mayisa kadar havalar serin oluyor. Kıyafetlerde almış başını gidiyor napsam? 2 yasina gelince olurlar mı? Yani katladimmi bacalari 2 3kere katlamam gerekiyor