Selam gününüz çok güzel geçsin 😊
bugün oğlumu doktora götürdük 3.ayda 500gram almış sadece. İlk 2 ay 1er kilo almıştı ama şimdi birden 500e düştü. Bebeğimde bu ay laktoz intoleransı olduğunu düşünüyoruz süt diyetine başladım az kilo almasının nedeni bu mudur diye sordum doktora ama bundan sonra az alıcak her bebek böyledir dedi. Başka bir doktor da alerjiden kaynaklı az kilo almıştır dedi. Hangisi doğrudur bilemedim 3.ayda böyle kilo alımında düşüş olmuş muydu sizin yavrularınızda da?
Kaç kilo olduğu önemli değil sağlıklı olsun tek isteğim o ama hangi doktor haklı bikmek istiyorum..