Meri_259i Merhaba anneler sekiz aylık bir kızım var demir ve kan ilacı vermek istiyorum içeriği temiz güvenilir markalar söyleyebilir misiniz devlet hastanesinin verdiklerin içinde bir takım şeyler var sizden rica ediyorum öneride bulunUn
Semaaa39 Meri_259i yeni mi başlayacaksınız? D vitamine doğar doğmaz demir içinde 4. Ayda başlanıyor genelde. Biz ocean kullanıypruz ıksıınıde
designofflove Meri_259i biz ocean kullandık sonra eczacı tavsiyesiyle bestiron aldık, bestiron un içinde c vitamini var, c vitamini demir emilimini hızlandırıyor o sayede daha çok yarar görürsünüz dedi ezcacı içeriği de temiz ☺️
Meri_259i Semaaa39 yok bı ara kullandım 7 ay da verdiler daha sonra İnstagramda takıp ettıgım bı hemsıre devletın verdıgınin içerisinin iyi olmadığını söyledı bı tedirgin oldum bana kalsa hiç vermemde çevremdekıler kilo almıyor bak lazım falan dediler bılemedım
Aslan2103 Meri_259i saglik ocaginin verdigi hic birseyi kullanmayin zaten d3te aycicegi yagi var icerikleri cok kotu. Ben deca tabs d3 kullaniyorum. Kan ilacida sidefer olmasi lazim adi. Icerikleri cok iyi. D3 uygun fiyati istiyosaniz oceanda iyi diyolae