Merhaba anneler .. Oğlum bir kaç gün önce devlet hastanesine muayene gitmişti baya pipisiyle uğraştılar çocuğun . 14 aylık ve şu an penis başında enfeksiyon gelişti . Başına gelen var mı ? Süreç nasıl ilerler ? Hangi kremi kullandınız ? Tekrar götürmek istemiyorum çocuğumun bir yeri iyi olsun derken başka sorunlar açıyorlar hijyensizlik yüzünden. Bilgisi olan varsa yazsın lütfen