Cagnimanne canim ben henüz bir grup kurmadım burdan grup kırmayı bilmiyorum. Grup kiralık derseniz instagramdan kurabiliriz. Ben şöyle yapıyorum aksam 7 de yemek yiyorum kesinlikle ekmek yok akşam yemeğinde. Sabah da 12 de kahvaltı türü yapıyorum. Sabah 12 e kadar sıvı tüketiyorum şekersiz çay birde tarcinlik türk kahvesi içiyorum saat 10 gibi sabah. 12 de yumurta yeşillik muhakkak bir dilimde kepekli ekmek yiyorum. Karbonhidrat şart çünkü. Aksam 7 ye kadar yine sıvı tüketiyorum. Tatlı hamur işi hiç yemedim 2 gündür. Ki abur cubur hamur işi benim vazgeçilmezim 😅