yetooo 8,5 aylikken operasyon oldum. Emzirmeyi birakmak zorunda kaldim. Oncesinde de anne sutu ve mama beraber gidiyorduk. Bahsettiginiz inek sutuyse hic vermedim. Yogurt, ayran, kefir, badem sutu veriyorum. Yemeklerine sade yag veya zeytinyagi koyuyorum. Arada kuzu ilikli kemik suyu kullaniyorum. 1-2 gun balik, 2-3 gun kuzu eti ve 2 gun etsiz sebze yemegi veriyorum. Kahvaltilarinda un gibi cektigim ceviz veya findik da veriyorum. Doktorumuz gelisimi icin dengeli beslenmesi cok onemli demisti. Bir de beyin gelisimi icin balik yagina baslatti. Ayda iki kere kuzu ciger de ver dedi ona daha baslamadim yakinda insallah. Tekrardan gelisimi devam eder, kotu degil zaten, uzmeyin kendinizi. Temiz hayvansal gidalar onlar icin onemli su an. Yukarida isinize yararsa diye detayli yazdim biraz😇