Merhaba dyson çok pahalı olduğu için almak istemiyorum dün eşimle baya gezdik bocsh demişlerdi başlığı çok büyük süpürürken tak tak tak oluyor philipsi kimse önermiyor çalışanlarda hep sorun çıktı garantiye çok yollayan var dediler karcher ve xiaomi g11 arasında kaldım ne düşünüyorsunuz ne kullanıyorsunuz