kizannesi575757 Dün yaptırdım dün biraz huysuzlandi dün gece ve bugün sürekli uyuyor emziremiyorum şekeri düşecek diye korkuyorum mama verdim onu bile doğru düzgün almadı kusuyor yan etki olurmu dedim yapmaz dediler ne yapacağımı şaşırdım
Tusel14 kizannesi575757 uyandırmaya çalışın mutlaka benimki uyumadı sadece ağladı o şekilde de memeyi reddetti şükürler olsun sakinlediginde emmeye başladı bende çok korktum
kizannesi575757 Tusel14 doktora götürdüm normal aşıdan dolayı uyuyor dedi çok şükür 1 saat önce emzirdim biraz kustu ama en azından emdi yarın normale dönermiş evet gerekli aşılar ama baya ağır geliyor çocuklara maalesef
Tusel14 kizannesi575757 evet gerçekten de öyle bizde perişan olduk hele aç kalma ihtimaline hiçbir anne dayanamıyor
Damla kizannesi575757 yarın bizde olacağız, benim anlamadığım bebeklere bu kadar ağır geliyor neden 3 aşı birden 😒
kizannesi575757 Tusel14 normalde kolik bebek gündüz uyusun diye gözünün içine bakarım ki doğru düzgün uyumaz sürekli uyuyup bide emmeyince ister istemez endişe ediyorsun
kizannesi575757 Damla hiç bir fikrim yok eğer uyku huzursuzluk iştahsızlık ateş yaparsa korkma normalmiş
Damla kizannesi575757 huzursuzluk yaptı sadece aksine uykuya dalamiyor bizimki geçer inşallah biran önce
tgceakpnr Tusel14 benim bebeğim de çok ağladı kucağımda uyuyakaldı . Sonrasında geçiyor mu acaba calpol verdim uyudu şimdi ağlama krizi sürekli devam edecek mi 🥹
Tusel14 tgceakpnr yok canım korkma calpol 4 saatte bir verebilirsin demişti bana 4 saat sonunda tekrar vermiştim şükür geçti ağlamadi tekrar ama huysuzlukta olur ertesi güne hiçbir şey kalmaz allahın izniyle
tgceakpnr Tusel14 inşallah 🥹 uykudan uyanınca biraz huzursuzdu ama tekrar uyudu inşallah bidaha kriz olmaz 🥹
Tusel14 tgceakpnr evet başlamadan verdim birkaç saat sonrasında ağlama krizi başladı etkisi geçmişti galiba sonra 4. saatte yine verdim 3. Vermeme gerek kalmamıştı sende gözlemle anlamsız huysuzlanma ağlama başlama görürsen ver yani ben olsam verirdim öyle diyeyim canım