Chryblssm7 evet biz doğduğu günden beri İbrahim hocaya gidiyoruz fakat ayrıldı şuan kliniğinde tamamlayıcı sağlık sigortası hastane olarak Medicana devam edelim dedim fakat diğer doktorları da bilmiyorum eğer ki memnun kalan varsa beklemedeyim perşembe günü kontrolümüz var