Kızlar 8 aylık olmak üzereyiz.1,5 aydır mama kullanıyorum emmeyi bıraktığı için.Hipp organıc combıotıc aldım direk ama kullandığımızdan beri kabızlık çekiyoruz.o kadar zorlanıyor ağlıyor ki.dün bitmişti mamamız değiştireyim diye düşündüm ve işk defa aptamil aldım.bakalım buda aynı mı olacak? Six neler kullanıyorsunuz.doktorumuz her bebekte farklı deneyip bulacaksın dedi ama