Smb2112 merhaba güzel hamiş bende hamileyken bebeğimin beyninde kist olduğunu söyledi doktor devlete gidiyordum ve ayriyeten kalbinin bir odacığı da yok denildi sonra içime sinmedi ozele gittim öyle bişey yok gayet sağlıklı dendi daha sonra devlettede su falan istediler izin vermedim dikkatli bakınca onlarda öyle bişey yok dedi o süreçte hiç stres yapmadım insan üzülüyor şok oluyor ama karamsarlığa kapılma benimki yanılgı ama seninki yanılgı olmayabilir sadece işini iyi yapan bilen bir doktora ihtiyacin var kendini sakın yıpratma