Pikapikapikacuuu Kızlar ilk defa saçımı boyayacağım. İnternette görmüştüm. Kız 2 dakika da kaşında beklemişti boyayı. Öyle yapmalı mıyım? Boyamazsam absürt mü olur? Koyu kahveden kumrala boyayacağım bu arada.
Eslemveasya Pikapikapikacuuu Eğer açıksanız kaşınıza da sürüp bi kaç dk bekletin çok bekletmyn turuncu olur yoksa. Bir iki ton açılsa yeter bence kaş çok açık oldu mu kötü duruyor
Pikapikapikacuuu Eslemveasya Tesettürlüyüm canım. Zaten kumral boya saçımda hiç farketmedi 😅 boşuna boyadım. Biraz zaman geçsin küllü sarıya boyayacağım anca kumral olurum ben.Teşekkür ederim ❤️