beyzzsenturkk_ felaket sancım vardı gözüm kararıyordu midem bulanıyordu normalde hep serum verirlerdi bugun ilk defa 2 iğne birden yedim biri ağır bi ilaçmış 4 saat emzirme dedi sütümü sağıp atıcak mıyım napmalıyım
Humeyra66 beyzzsenturkk_ Evet sütünü sağip atmalisin emzirme demisler zaten ama sana bir tavsiyem var hayıt tohumu var aktarda onu alip demleyip 1 bardak icersen adet sancini baya hafifletir bende çok sancı ve mide bulantisi yasiyordum dogumdan sonra baya azaldı.
edafmo beyzzsenturkk_ sütünü sağ at canım 4 saat boyuna. 4saat bittiğinde son kez biriken sütü sağ dök sonrasında normal rutine dönebilirsin. Bende bu tarz bişey yaşamıştım doktor bu şekilde tavsiye etmişti. Ben 2 saatte bir sağdım döktüm
beyzzsenturkk_ Humeyra66 tesekkurler onu da deniyim ama bende manuel pompa var elimle ne kadar sağabilirim ki onunla