[silindi] Kızlar 0-6 ay arası olan avent emzik kullanıyorduk kızım 8 aylık oldu artık zor kavrıyordu emziği büyük numaraya geçmeye karar verdim ama almıyor geri çıkarıyor nasıl alıştırabilirim çene yapısı bozulacak diye korkuyorum
edafmo [silindi] kızım nuk kauçuk damaklı kullanıyordu. 6bucuk aylıkken 6-18 ay emziği verdim korkarak ama hemen tuttu. Aventte bu tarz geç kabul etmeler duymuştum burada belki zamanla alışır uyku aralarında vermeyi denediniz mi
joyfulmom [silindi] kızım da avent kullanıyor elindekini alıp büyük olanı verdim ağzından çıkardı bir bakti sonra emdi 😂 Çocuktan çocuğa değişiyor demekki
Mooms [silindi] Ben de oğluma 0-6 ay avent kullanıyordum 6 aylık oldu diğer büyüklere geçeyim bi deniyim dedim ama almıyor tükürüyor onu 😅