asrinhatasi Fahin sağlık ocağına randevuyla gidildiğini ilk defa duydum. Hep kafama göre gittim ben. Benim doktorum izinli olduğu zaman başka doktor baktı.
Ebus2045 Fahin valla ben hiç randevu almıyorum hep direk gidiyorum sıra alıyorum ama nerde yasiyorsunuz o da var tabi
sadekahve_bitter asrinhatasi bizim burda randevusuz olmuyor daha doğrusu kan tahlili randevulu önemli bişey olursa randevusuz bakıyor
Dmt-01 Fahin ben daha hiç sağlıkocagına randevuyla gitmedim valla.Esnek mesai var zaten bazen iş çıkışında beşten sonra gidiyroum yine randevu almıyorum
ceriio Fahin ben hep randevusuz giderim bir keresinde merak ettim mhrsden randevu alıp gitmeyi denedim böyle bir randevu bulunamamıştır gibi hata verdi randevu bile vermiyor sistem yani 😂😂😂😂 sonra randevusuz gitmeye devam 😅
Aslan2103 Pandemi zamani mhrsden randevu almamiz gerekiyodu dogru ondan aklinizda kalmis sizin ama artik oraya gidip sira alip bakilabiliyosunuz 👍
Bir_bebek_bir_anne Fahin randevusuz gidin hatta sıra almayın beni hep önce alırlar bebeklerin öncelik sırası var .