Kızlar çocuklardan vakit bulup ayrı ayrı alıntı yapamadım toplu cevap olsun. Öncelikle cevap yazan herkese tesekkur ediyorum. Şimdi gelelim konumuza çocuğumun üstün zeka olduğunu asla iddia etmedim meraklı bir çocuk olduğu için kendi çabasıyla öğrendiğini yazdım. O yüzden burda bana saçma sapan çocuğunuz okuma yazma biliyor diye üstün zeka yaptınız diyenler boş konuşmasın. İnsanlar nazikçe cevap vermek bu kadar zor olmamalı.. zamanın çocukları hepsi çok akıllılar eminim bir çok çocuk öncesinde çözüyordur herşeyi.. bazısı merakından bazısı zekasından olabilir.. Benim çocuğum en mükemmel moduna girecek bilinçsiz bir anne değilim. Burda çok fazla öğretmen olduğunu biliyorum onların düşüncelerini merak ettim ve gördüm. hepsi de çok güzel cevap vermişler. Bende katılıyorum eminim bir çok konuda daha bilgi sahibi olacaktır. Okula adapte olma konusunda da sonuçta öncesinde sınıfı böyle kalabalık değildi okulda baya kalabalığa girecek. Öğretmeni de görecektir zaten süreci daha konuşamadık öğretmeniyle. Bize bu fikri anaokulu öğretmeni vermişti kafama göre çocuğumu ikinci sınıfa geçireyim gibi birşey düşünmedim. Yoksa geçen yıl da okula gidebiliyordu o zamanda biliyordu şimdi bildiklerini.. yazan öğretmenlere kibar cevap veren herkese çok tesekkur ediyorum .