Svartbabe Yazdığınız yazı çocuğa 1 sene zaman kaybı bari 2den başlasın anlamı taşıyor, zeki dememişsin ama o anlama gelmiş oluyor. Öğretmen zaten biliyorsa 1.olur demiş bu neden mantıklı gelmedi? Ne güzel hep başarılı gidecek yaşıtları arasında, evde öğrenilen şey ile okuldaki aynı olmayacak tabiki. Biz B harfine Be diyoruz öğretmen öğretirken Bığ diyor. Güzel yazısı da yok diyorsunuz, bu da kalıcı olursa ömür boyu kuralsız ve çirkin el yazısı olur Öğretmen olmadan öngörebiliyorum, her şeyi zamanında yaşasın, geç gitmesi sorun olmaz ama ileriden gitmesi hep bir seviyeye yetişmeye çalışmasını gerektirir, yorulur çocuğunuz