Temmuzun sonu gibi adet olmuştum geçen ay ara kanamam olmuştu kahve rengi sprial taktirali 11ay oldu hala adet olmadım herhangi bir ağrım ve bir sıkıntı yok normal de düzenliydi mevsimsel olarak mı gecikti yoksa sprial mi kaydı tam emin değilim ama herhangi bir ağrım da yok yaşayanlar bilgi verebilirmi