Barlas_mom AngelMotherr Bütçemde sıkıntı yok ama yaşadığım yerde Adidas’ta skechersta vs numara sıkıntısı var oğlum 21 numara giyiyor kışın 22 giyse bile 23-24-24 numaralar var hep vicco mağazası bile yok deneyip alamıyorum 🤦🏻♀️
Barlas_mom AngelMotherr 😅😅 benim oğlumda 12 kg boyu Şuan kaç ölçmedim ama 5-6 yaş çok büyük olur en fazla 3-4 yaş aldım onu bile 2 yıl giyer bence 😅