Hsjdodkdn 1 aylık bebegım var ve her emzirme sonrası fıskırarak kusuyor bütün midesini bosltıyor sonra tekrar emmek istiyor tekrar kusuyor 20 dkda bir meme istiyor sürekli memede kalmak istiyor benım gıbı bu durumunyasayan varmı ? Nasıl çözüm buldunuz ?
aysecikm Hsjdodkdn benim bebeğim de ara ara fışkıran tarzda kusuyordu hemde ağzı burnundan aynı anda yani nefessiz kalıyordu birde ağzını eksitiyordu yetişkin insan gibi ağzını geveliyordu falan doktora anlattım reflü dedi bı şurup verdi öyle geçmişti