Minigim38 Şuan 10,5 aylık kanepeden tutunup yürüyor sizce hangisini almak daha mantıklı tulumların çoğu patikli sanırım. Kışa yürümüş olur galiba patikli tulumlarla yürüyebilir mi, yoksa patiksiz alıp bot mu almalıyım🤷♀️bot kaç numara almalıyım
Sena_aksacc Minigim38 astronot güzel oluyor ben patikleri seyyar olanlardan aldım çıkmalı olanlardan daha kullanışlı bence
Oburiks Minigim38 astronot tulum daha mantıklı alt üst derdi olmaz en azından mont alırsanız alti da kalın giydirmek zorunda kalırsınız , bende 2 tane astronot tulum 2 yane de mont var ama astronot daha kullanışlı bebeğim 11 aylık
Minigim38 SetenayCo bide oraya bakayım. Patikli mi patiksiz mi daha kullanışlı acaba kayserideyiz soğuk oluyor baya
TubaB Hangi beden alacağız peki , benim de o aylarda bebişim 2 yaş mı yoksa 18 aylık mı alacağız bedenleri ??
Mtzzeynep TubaB bence deneyin de alın çünkü çok büyük olursa ayaklarına sürttüp düşebilir. Kadın bir yapısı oluyor çünkü.
SetenayCo Minigim38 Eğer kışa kadar yürümeye başlayacaksa patiksiz tercih edebilirsiniz. Zaten bebekle kışın açık alanlara gitmezsiniz muhtemeln. Güzel bir yumuşak bot ile çözersiniz bence.
Minigim38 Oburiks 1 mont 1 pelus mont var ama bende astronot almayı düşünüyorum burda bir kaç post gördüm yürüyünce sıkıntı oluyor gibisinden o yüzden kararsız kaldım
Oburiks Minigim38 Aynısı ya yürüme arkadaşıyla bile yürümüyor ama emeklemesi benim yürümemden daha hızlı maşallah 😂
Usnac1995 Minigim38 mont ve peluş varsa astronot neden alıyorsunuz ki. Zaten bebeklerin dışarda geçirdiği süre ne kadar, bence boşuna masraf olur ☺️ zaten rahatta olmuyor, güzel kalın eşofman altlarından alırsınız
Oburiks Minigim38 çok güzel duygular gerçekten Allah bize hep güzel ve mutlu günlerini görmeyi nasip etsin