Elifumay_devrilmez66 Merhaba 3 ay oldu doğum yapalım henüz regl olmadı normal mi sizce bide doğum kontrol hapı ne zaman kullanmaya başlamam gerek bazıları süt korur diyo bilgi verir misiniz
Sena_aksacc Elifumay_devrilmez66 hayır süt korur diye bir şey yok adet görmüyorsunuz siz yine de dikkat edin öyle hamile olduğu anlamayan çok insan oluyor
Iki_pasa_annesi Elifumay_devrilmez66 cnm4 ay oldu ben doğum yapalı bugün biraz iç çamaşırım leke olmuş şuan o kadar başka gelen giden yok bakalım ne zaman olcam
luluuu Elifumay_devrilmez66 canım biz doktor değiliz. Bu konuları işin uzmanı yani doktorlar daha iyi bilir. Bir doktora sormalisin bunları
Elifumay_devrilmez66 Sena_aksacc ilaç kullanmaya başlayım mi sizce 6 aylık olana kadar kullanılmaz diyolar
Sena_aksacc Elifumay_devrilmez66 bende kullanmadım eşim korunuyor ilaçla hamile kalan arkadaşlarım çok o yüzden cesaret edemiyorum 🥲😂
Elifumay_devrilmez66 Iki_pasa_annesi o zaman normal ya yani geç olması kişiden kişiye değişiyo demek ki
Nazlim_Gul Eşim korunmak istemiyor ben de bi türlü spiral taktıramadım Cok korkuyorum regl olmadım daba 3aydır
Yarenayse19 Elifumay_devrilmez66 ben ilk çocuğumda 15 ay olmadım ikinci çocuğumda 3 aylık oldu hala olmadım bu durumlar normal
Superstar_00 Elifumay_devrilmez66 Doğumdan sonra 13. ayda regl oldum ilaç konusunda bilgim yok. Doktorum 18. aya kadar normal dedi.