ElifAda9e biz kızımiza Yağmur Alya koyduk Alya ismini babamız çok istedi 10 yaşında bi kızım var onun ismi de Damla oda kendine uyumlu olsun diye Yağmur istedi oğlum olsaydı Deniz ismini çok istiyordum kıza da koymak istedim ama babamız istemedi benim hoşuma gidenler yağmur ve Deniz tabi ki diger isimler baya cogaldi