Ecenur0 10 aylık bebeğim 8,400 gr normal mi kızlar çocuk doktorum kötü değil ama dikkat edicez dedi oğlum da o kadar güzel yiyordu ki bağırsak enfeksiyonu oldu şuan yemiyor
Tu_Na Ecenur0 şimdi sağlıklı ise zayıf olsun ne olacak eskiler zayıf bu hasta doymuyor herkes birşey söylüyor sen çocuğunu tanıyor ve biliyorsun yiyor doyuyorsa kilosuna takılma hareketlidir sindirimi güçlüdür yoksa kilosu evet az ama her kilo iyi degil
Profanne Ecenur0 sağlığı iyiyse sorun etme cnm bebimde büyük oğlum 3 bucuk yasında 14 kilo kücügüm 2 yasında 12 kilo minyon duruyolar ama cok sükür ikiside hiç hasta olmazlar bagısıklıkları cok güclü masallah ben ne olursa olsun her sabah keçi boyunuzu pekmezi içirmeye gayret ediyorum 1 gün içirmesem bile bir gün kesin veriyorum birde her gün mutlaka 1 kase yogurt onun dısında ne yerlerse kendilerine bırakıyorum pekmez kan değerlerini denge tutsun diye yogurt ta akciğerlerini cok güzel temizliyor mutlaka sizde yedirin gerisine karışmayın derim
Tombikdonerartikcokpahali Ecenur0 güzelim benim kızım 2 yaşında 11 kilo. Çok zayıf duruyor ve boyu çok uzun. Ama 2 yaşına kadar sadece 6 aylıkken hasta oldu. Başka hiç olmadı. Boşver bağışıklığı iyi olsun kilo zayıf hiç fark etmez
Canyavrum Ecenur0 11 aylık 8300 .gayette iyi diyor Dr muz.ama evet görüntü olarak zayıf duruyor.sukur sağlığı yerinde
Ecenur0 Tu_Na eskiler ve kayınvalidem o kadar nefret ediyorum ki çok zayıf diyor herkese söylüyor ve sinirlerim çok bozuluyor ama çok şükür Sağlığı iyi
Tu_Na Ecenur0 ahh su kaynanalar hepsi aynı boşver yaa benim ablamın kızı bir buçuk yaşında 9 kilo 🤣🤣🤣 düşün yani kilolu olunca ne oluyor anlamadım benim de bebeğim 2 aylık yemesi güzel boyu uzun biraz diyo zayıf duruyor herkes bu çocuk çok zayıf emmiyormu emmiyo aynen diyorum mama da tutmuyor tek uyurken emer diyorum boşver açıklama yaptıkça millet daha çok soylleniyor aynen zayıf doymuyor yemiyor de demeli yemesi güzel şöyle böyle he de yemez de
Ecenur0 Tombikdonerartikcokpahali bizim bağışıklık düşük enfeksiyon kapıyor diş çıkacağı zaman enfeksiyon oldu şimdi ise bağırsak enfeksiyonu oldu
Dilruba_1 Tu_Na kilolu olunca ne oluyor anlamadım Kilolu olunca ileride de şişman olursa bu sefer de şişman derler burun kıvırırlar diyetisyene götür derler Toplum içine girse çocuğu şişman diye hor hakir görürler dışlarlar Kilolu olunca da yaptıkları bu oluyor neden kilo aldırıp şişmanlatmaya çalışıyorlar enteresan şişman çocukların hali çok mu iyi yazık üzülüyorum çoğuna bizlerden iri duruyor bir çoğu
Minigim38 Ecenur0 bizde 10,5 ay 8500 gece mama vermeye basladim kendi istegimle 10 15 kez uyaniyordu aclıktansa diye ama ondan da değilmiş 🤷♀️konu ile alakasız bende bazen uygulamaya girince klavye gelmiyor yada ünlü harfleri kullanamıyorum sizde de bu durum varmı
Usnac1995 Ecenur0 sizinki sonradan alır belki bebeklerin hiç biri bir olmuyor. Benim oğlum 8 aylıkken 9.600 dü. Herkes aaa ne güzel kilosu dedi. Şuan 11 aylık hala nerdeyse aynı kilo kaç aydır. Zamanında oğlumdan çok zayıf olanlar bize yetişti. Yemeside iyi aslında ama almıyor 3 aydır
Ecenur0 Usnac1995 çok şükür Sağlığı yerinde boşverin benim oğlum da yiyor ama kilo nereye gidiyor anlamıyorum
Canyavrum Usnac1995 evet yaa ,bizde aynı olduk .son 4 aydır hiç almıyor.11 aylık şuan. neler yapıp veriyorsunuz.gunluk neler yer mesela
Minikkizimm Dilruba_1 maalesef bu durumlar yasaniyor. Buyuk cocuğum uzun boylu 3 yasında ve sadece 13 kilo. Bebekkwnde zayif bir bebekti anne sutüde almadi. Herkes cok zayif cok hasta olur bu cok vitaminsiz duruyor deyip durdu. Suanda bi deri bi kemik hicte yemek yemez zorlamaya bıktim artik. Diger çocugumda 5 bucuk aylik 9 kiloyu geçti. Bunada obez diyorlar Elalemin konuşamayacagı gibi orta halli bi cocuk yapamadim 😁
PrensAnnesi0111 Ecenur0 1 hafta önce tartıldı benim oğlumda 10 aylık 8.5 kilo doğum kilosu kaç sizin bebişin boyu kaç boy da önemli kiloları kötü değil can sağlığı olsun tek 🙏🙏
Dilruba_1 Minikkizimm Elalemin konuşamayacagı gibi orta halli bi cocuk yapamadim 😁 😂😂ilahi İnsanları memnun etmek güç Gerçekten 5-6 yaş gurubu bazı öğrencilere bakıyorum çocuğumla değil artık kendimle kıyaslıyorum benden kilolu mu acaba diye düşünüyorum Hatta komşumun kızı var annem bile bana diyor senden kilolu diye ben zayıf uzun boyluyum hayatım boyunca şişman olmadım bebekken de zayıfmışım yani aslında bebeklerin zayıf olmasının artıları var ömür boyu fit olurlar 🦦😂 Akran zorbalığı yaşıyorlar eğitimciler bile kötü davranıyor bi arkadaşımın kızı şişmandı kreşte çocuğa demediklerini bırakmadılar mahkemelik oldular şişmanlık iyi bir şey değil iyi olan tek şey sağlık 🌺 Tu_Na