Kızlar dünkü postta demiştim 3. ayımız bitti 4. ayın başındayız bugün kızımın izlemi vardı doğru düzgün kilo almamış geçen izlemde 4.900 dü şimdi 5.400 olmuş. Doğru düzgün emziremiyorum sütüm var ama bu kız emmiyor ben çıldırıyorum. Bazı kaşık mamaların kutusunda 4. ayda itibaren yazıyor. Bu mamalardan bir tane alıp başlasam mı en azından doyduğunu hissederim. Asıl sorum 4.aydan itibaren diyor ya ayın başında mı yoksa ayı dolunca mı başlamak gerek birde şimdi başlasam meme reddi olur mu zaten zor emiyor.