Aysemira2019 Rota aşısı yaptıranlar veya yaptırmayanlar akıl verebilir mi?Yaptırmalımıyım sizce.Bir de bebeğim 3 aylık 700 gr almış bu ay normlde 1 kg alırdı.Mama versem mi ki günde 1 kez felan.
Pnarr_ Aysemira2019 2 ay 4 ay yada 3 ay 5 ayında iki doz iki ay arayla yapılıyor rotarix marka 265 TL
Daisyy Aysemira2019 rota yaptırdım ben iki dozunu da. Mama kesinlikle verme çok iyi kilo almış her ay 1 kilo almayacak zaten gittikçe düşecek aldığı kilo çok normal azalması. Burada 3. Ayda aldığı kilo azalmaya göremezsin. Benim oğlum ilk iki ay 1 kilo 3.ay 500 gram aldı. Senin bebeğin fazla bile almış. Çok güzel yarıyor sütün. Hiç boşuna mama verip memeden soğutma bebişi
BelginYK Bizde şimdi yaptırmak için sıra bekliyoruz evet eczanelerde 293 tl ama ben hastaneden aldım 175 tl ilk doz için
BelginYK Glycn aşı farkı var eczanedekiler yeni çıkmış onları vermeye çalışıyor doktorun istediği vardı bitti dediler bende hastaneden doktorun istediğini aldım
gulay_atmc aşıları düzenli yaptırmanızda fayda var. kilosuyla ilgili doktorun bir yorumu oldu mu az çok diye? eğer yeteri kadar kilo almadıysa mama takviyesi yapabilirsiniz bize doktor önermişti aptamil başlamıştık kilo alımı az olunca
Aysemira2019 gulay_atmc alt sınırın üstünde kilo alımı diye önermedi ama ben anne yüreği işte acaba dedim
Derin84 3 Aydan sonra bebekler daha az kilo almaya başlıyor zaten normal bir durum benimde aynı hiç endişelenmedim
ilaygunduz gerek yok canım 700 gr yeterli diğer aylarda 1 kg almış, 800 gr almasıda yeterli işken fazla almış, bebeğin huzurlu değil mi, aç bebek belli olur, ben senin yerinde olsam mama başlamazdım
Banu_alper Mamaya doktorla beraber karar verip baslamak lazim ama benim fikrimce yeterli gibi vermeyin ben mama+meme gidiyordum sutum azdi sarilik olunca mama dozunu arttirdik simdi memeyi istemiyor bir kac kere cekiyor sinirlenip agliyor az geliyor diye bide mama tadina alisiyorlar sutunuz varsa mamadan uzak durun bence
aysenur06 rotayı yaptır canım , mamaya da eğer emdikten sonnra aç gibi ise bir tane aptamil 1 al dene bakalım alıyorsa demekki yetmiyordur
selmapinar [bilinmeyen] ben aşıların yapılması taraftarıyım, ayrıca takip edin 700 gr. az değil bir dahaki ayda aynı kiloyu veya azını alırsa o zaman verebilirsiniz.
Guldas Ben tüm aşılarını yaptırdım, bu ay sık emzirp takip edin, doktorunuza danışın öyle mama verin.