2,5 aylık taze anneyim. Yani ne alaka falan diyeceksiniz ama ben gece uyurken bebeğime arkamı dönemiyorum sanki kapıdan biri onu alıp gidicekmiş gibi geliyor doğduğundan beri bu düşünce beynimin içinde kemirip duruyor hatta havalar soğudu şükür yatak odasının kapısını kapatıyorum öyle güvende hissediyorum sanki kapıyı açıp giremeyeceklermiş gibi geliyor eşim yanımda yatıyor bu arada 🤷🏼♀️