aysecikm Böyle bişey duydum doğru mu bilgisi olan varmı benim bebeğim 5 aylık ve beyaz gürültüsüz uyumuyor
Sermec27 aysecikm ne alaka kim uydurdu bunu oğlum 8 9 ay beyaz gürültüyle uyudu 27 aylık çok sağlıklı
Minigim38 aysecikm o zaman herkesin bebesi otizm olurdu elektrik süpürgesi, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, fön makinesi vs evimize sokmayalim onların sesi de otizm yapar sizce mantıklı mı? Otizm bunlarla olacak bisey değil
Mlk026 aysecikm otizm yaptığını düşünüyorum ama aynı tv gibi otizimli çocuklarda daha bağımlı oluyor beyaz gürültüye. Bana göre bağımlılık yaratan herşey zararlı
aysecikm askmoglum bende bilmiyorum böyle bişey okudum burda birinin postunda sürekli aynı ses tekrar olduğu ve her uykuda bu ses olursa otizm yapıyormuş gibi acaba olabilir mi diye düşündüm bilgisi olan vardır belki
aysecikm Sermec27 benim ablamda yigenlerimi hep böyle uyuttu onlarda gayet sağlıklı ama içime kuşku düştü işte böyle bişeye denk gelince herşeye kulak asmamak lazım demekki
oznur06unlu Benim bebeğimde bu ay 6 aylik olucak genelde uyuyacagi zaman piş piş açıyorum ama dışarda durmadigi zaman beyaz gürültü açtığımda sakinlesiyor. İlk defa duydum otizim yaptığını inşallah gerçeklik payı yoktur.
Sermec27 aysecikm yok alakası yok sanmam çocukların çoğu böyle uyuyor o zaman çevremizde baya otizmli çocuk olması lazımdı inanmayın delinin biri bir kuyuya taş atmış işte 🥰
Eailesi4 aysecikm doğumda bana hastanede hemşireler önermişti ve ilk defa bı sesin otizm yapacağını duydum sanmıyorum
Tu_Na aysecikm kız yok öyle birşey ben saglikciyim sağlıkçı olmasam geçen bir aile hekimliğinde çalışan hemşire ablama bir yaşından önce televizyon izlerse down sendromlu çocuk olur demiş ablam nasıl korkmuş 4 aylıktan beri izliyor diye ayy Allah’ım televizyon 47 kromozom isinlayacak herwlde doğuştan olan birşey sonradan olmaz
aysecikm Tu_Na herkes birşey çıkarıyor herkes doktor kesiliyor başımıza sonra böyle panik anneler olarak telaslaniyoruz
DrkAyz aysecikm Çok fazla maruz kalındığında gelişim geriliğine yol açıyor diye biliyorum herşeyin fazlası zarar biz bile çok fazla dinlediğimizde başımız ağrıyor. Ben beyaz gürültüyle hiç uyutmadım doğduğundan beri ya ninni söylüyorum ya da tekerlemeler ya da telefonla birini arıyorum konuşurken ben o uyuyor zaten bebekler sesten yorulur ve bu yüzden uykuya geçerler herşeyin fazlası alışkanlık yaratır ve alışkanlık haline geldiği için ister onu çok endişeleniyorsanız farklı uyutma şekilleri deneyin 🌺
aysecikm DrkAyz yani deniyorum aslında ama başka türlü de pek uyumuyor zamanla başka şekilde uyumayada alışır inşallah
Tu_Na DrkAyz beyaz gürültü yetişkine göre değil o yüzden baş ağrısı yapar kulakla dinlenen birşey gerilik yapmaz göz beyin yorar tvi gibi bu kar gerilik yaoar ha telle konuşmuşsun ha açıp yanına koymuşsun ikiside aynı kapi
Tu_Na aysecikm aynen öyle kimseye inanmayın en güzel en iyi anne kendi cocugunun annesi herkesin bir fikri olur sen kendi çocuğunu tanı benim ki sevmedi beyaz gürültü pis pisle uyur sadece radyasyon çok telde bende radyo kullanıyorum sorun kalmiyor
Twinsmom-- aysecikm 3.5 aylık olduğundan beri ikizlerim beyaz gürültüyle uyuyolar şuan 13 aylıklar hiç bi sıkıntımız yok yani ne alaka böyle bişey uydurmuşlar bence ikizlerim gayet sağlıklılar çok şükür
DrkAyz Tu_Na Yalnız ben sürekli telefonla konuşmuyorum her çocuğumu uyutmaya kalktığımda telefonla konuşsam dakika dayanmaz. Beyaz gürültü her açıldığında telefondan açılıyor çocuk günde 10 kere uyuyorsa 10 unda da maruz kalıyor. Yetişkine göre değil demişsiniz bizim başımızı ağrıyorsa birde onu düşünün dedim.
Tu_Na DrkAyz hayır şöyle birşey var ya hani kulağa hoş gelmeyen her ses baş agritir zaten sürekli sevdiğin birşeyi dinler sakinlersen neden baş agrisin ki tabikide herşeyin fazlası zarar benim ki ses bombasından 4 5 saat pis pis dinler kapatınca ağlar demek ki sevdiği şey o beyaz gürültüyü gazlı zamanda dinlerdi severek sonra sevmedi
Ozlem2904 aysecikm korku salmaktan başka biseu değil. 2aylikken başladık süpürge sesine başka türlü uyuyamıyordu ailece artık. Tam 1 yaşında bıraktık birden kestim sesi. Hiç bir sorun yasamaddik yaşamıyoruz otizime dair bir belirtisi yok
aysecikm Ozlem2904 nasıl biraktirdiniz ses olmayınca uykuya direnmedimi ben bazen deniyorum uyusada evde herhangi bi ses çıksa uyaniyo yani sabit bı ses istiyo uykuda bile